Wiedźmińskie

Siedliszcze

Wiedźmin 3 – Modyfikacje: Walka, znaki i alchemia

walka

Przedstawiamy listę wybranych modyfikacji do gry Wiedźmin 3: Dziki Gon, które ingerują w system walki, wiedźmińskie znaki oraz alchemię. 

Walka:

Better Combat Enhanced 

autor: Amioran

Celem modyfikacji jest usprawnienie gameplay’u poprzez przebudowanie systemu walki. Zbalansowaniu uległy poziomy trudności, umiejętności oraz przeciwnicy. Lista poczynionych zmian jest naprawdę imponująca.

Better Combat Evolved 2.0 

autor: Chickenudoom

Modyfikacja zmienia różne wartości w statystykach gracza oraz przeciwników w celu zwiększenia trudności gry.

Beatable Guards 

autor: JakeKimber09

Strażnicy nie są od tego momentu tak trudni do pokonania.

Brutal and Realistic Combat 

autor: vahndaar

Autor sprawił, że walka jest bardziej brutalna, realistyczna oraz wymagająca. Gracz musi teraz jeszcze bardziej skupić się na walce i zachować ostrożność, ponieważ zaledwie kilka ciosów bronią może doprowadzić Geralta do śmierci.

Complete Animations 

autor: stefan3372

Zostają dodane animacje picia, jedzenia, przeszukiwania ciał, nakładania smarowideł na miecz itp.

Critical Slow Motion Combat Mod 

autor: KNGR

Przy każdym zadanym obrażeniu krytycznym gra uruchamia efekt slow motion.

E3 Moves 

autor: Dvir Zigel

Autor zaimplementował do rozgrywki animacje, które mogliśmy oglądać na rozgrywce z E3 2014.

E3DodgeSystem 

autor: DreLL47

Kolejna modyfikacja, która przywraca część animacji walki występujących na gameplay’u z konferencji E3 2014. Autor skupia się przede wszystkim na unikach i przewrotach.

Enemies of Rivia

autorzy:  BlackHole11,  Reaperrz 

Mod wdraża istotne zmiany do mechaniki walki NPC’ów, wprowadzając m.in. usprawnione bloki i uniki, przebudowany system zarządzania ich staminą, nowe animacje i wiele więcej.

Enhanced Eredin Boss Fight 

autor: Lim3zer0

Finalne starcie z Eredinem jest o wiele trudniejsze. Król Gonu otrzymuje lepsze statystyki, szybsze animacje i jest bardziej agresywny.

Enhanced Targeting

autor: Mpstark

Autor poprawia system zaznaczania przeciwników w trakcie walki.

Finish them all 

autorzy: SkacikPL, Asder0815

Modyfikacja wymusza przy śmierci każdego wroga uruchomienie finishera.

Skilled Humans 

autor: WonDoe

Szereg modyfikacji popełnionych w zachowaniu przeciwników zapewnia im lepszą inteligencję w walce i bardziej ofensywne zachowanie.

Ultra Gore 2 – A Dismemberment Mod 

autor: Yoseppy Armineppy

Mod ten sprawia, że Geralt zawsze zwrócony jest twarzą ku najbliższemu wrogowi. Nie ma to żadnego wpływu na trudność walki.

Znaki: 

Alternate Igni 

autor: Wolfmeister101

Wprowadza alternatywne tryby działania znaku Igni.

Enhanced Quen 

autor: Zhior

Autor przygotował szereg modyfikowalnych usprawnień dla znaku Quen. Z tym modem znak może teraz również chronić Geralta przed upadkami z dużych wysokości, czy też zwiększyć swój czas działania.

E3Quen 

autor: DreLL47

Modyfikacja sprawia, że znak Quen staje się bardziej podobny do swojej wersji z gameplay’u z E3 2014.

The Aard 

autor: CAPA

Zmienia efekt wizualny znaku Aard. Niebieska poświata znika na rzecz bardziej naturalnego wyglądu.

ULTIMATE Yrden MOD 

autor: maward00

Yrden przy użyciu tej modyfikacji podąża za Geraltem,

Alchemia:

Better Icons 

autorzy: Philozoraptor, Marnah93

Z tym modem ikony eliksirów, petard oraz olejów są podpisane, co ułatwia poruszanie się po panelu ekwipunku.

Darker Cat 

autor: thechosen1

Obraz po wypiciu Kota jest ciemniejszy niż w normalnej wersji.

Primer 

autor: SkylineR390

Modyfikacja całkowicie przebudowuje system alchemii na wzór pierwszego Wiedźmina. Do wytworzenia produktów alchemicznych potrzebujemy teraz substancji alchemicznych, które występują w różnych składnikach. Oprócz tego czas działania eliksirów może zostać wydłużony. Możemy również wejść w tryb medytacji podczas którego Geralt rozpali ognisko.

  • Darkdarius

    No ciekawe, ciekawe, zobaczymy…
    Szczególnie ta modyfikacja, odnośnie alchemii może być ok.