Wiedźmińskie

Siedliszcze

Wiedźmin 3: Dziki Gon – mod STLM 3.2 już dostępny

STLM 3.2

STLM 3.2, czyli Super Turbo Ligthing Mod to najnowsza wersja graficznej modyfikacji autorstwa Essenthy. Mod ten, zarówno jak jego poprzednie wersje, ma na celu zmianę grafiki Wiedźmina 3 na znaną z 2014 roku, czyli czasu sprzed downgrade’u.

STLM 3.2 w porównaniu do poprzednika wprowadza następujące zmiany:

  • w określonych wnętrzach została poprawiona mgła podczas przerywników filmowych;
  • Velen zostało poprawione;
  • usunięto efekt flary od słońca i błota;
  • pozostawiono efekt flary od źródeł ognia;
  • wprowadzono poprawki do oświetlenia i mgły na Skellige;
  • dla Novigradu i Velen poprawiono wartości mgły i kolorystykę;
  • wprowadzono poprawki w oświetleniu roślinności dla Novigradu i Velen;
  • usunięto tone mapping podczas cutscenek, teraz przerywniki filmowe wyglądają jak podczas zwykłego gameplay’u;
  • włączono światła podczas cutscenek, by uniknąć czarnego środowiska;
  • światła umieszczone za Geraltem są nadal wyłączone podczas rozgrywki;
  • w Białym Sadzie poprawiono oświetlenie;
  • wprowadzono poprawki w oświetleniu jaskiń;
  • poprawiono kilka miejscówek z Serc z Kamienia.

Poniżej możecie zobaczyć jak STLM 3.2 wygląda w grze. A stąd mod pobierzecie.

Zapraszamy do zapoznania się z naszym zestawieniem modyfikacji graficznych.