Wiedźmińskie

Siedliszcze

Gwint: Wiedźmińska Gra Karciana – nowa aktualizacja już dostępna; zwinne jednostki oraz Mahakamskie Święto Trunków!

aktualizacja gwinta

CD Projekt RED udostępniło dziś najnowsza aktualizację dla swojej wiedźmińśkiej karcianki, wprowadzając szereg zmian do mechaniki oraz rozpoczynając pierwsze wydarzenie społecznościowe.

Najnowsza aktualizacja do Gwinta została dziś udostępniona na PlayStation 4, Xboksie One oraz PC-tach. Tym razem twórcy skupili się na dodaniu zwinności ponad 40 jednostkom, naprawieniu błędów utrudniających rozgrywkę, oraz balansie z uwzględnieniem Królestw Północy.  Ponadto, wprowadzono Mahakamskie Święto Trunków!

Tak prezentuje się lista najważniejszych nowości, które trafiły dziś do karcianki:

  • Rozpoczęło się Mahakamskie Święto Trunków – pierwsze wydarzenie społecznościowe Gwinta pozwalające rozegrać szereg specjalnie przygotowanych wyzwań i zdobywać nagrody; wydarzenie potrwa 13 dni;
  • Gracze mają już możliwość zmiany karty w swoim Profilu;
  • Niektóre jednostki otrzymały umiejętność „Zwinny” i mogą zostać zagrane w każdym rzędzie;
  • Ukończenie wyzwań w grze jednoosobowej będzie od teraz nagradzane punktami doświadczenia. Gracze, którzy ukończyli wyzwania przed aktualizacją otrzymają zaległe doświadczenie.

Poniżej znajdziecie natomiast zmiany dla poszczególnych frakcji:

NEUTRALNE/OGÓLNE

  • Niszczące Gradobicie Merigold będzie teraz ranić tylko Brązowe i Srebrne jednostki.
  • Czyste Niebo będzie teraz wzmacniać o 1 wszystkie zranione Sojusznicze jednostki.
  • Siła karty Szkoła Wilka: Eskel zwiększyła się z 5 do 6.

POTWORY

  • Licznik Harpii będzie teraz reagował wyłącznie na sojusznicze Bestie niebędące szpiegami.
  • Siła Dagona zmniejszyła się z 6 do 5.
  • Nawigator Dzikiego Gonu został oznaczony jako Mag.
  • Siła Gryfa zwiększyła się z 8 do 9.
  • Siła Ogara Dzikiego Gonu zwiększyła się z 3 do 4.
  • Siła Jeźdźca Dzikiego Gonu zwiększyła się z 8 do 9.

SKELLIGE

  • Odnowa umożliwia teraz Wskrzeszenie Brązowej lub Srebrnej Jednostki z własnego Cmentarza, a następnie zmienia jej siłę bazową na 10.
  • Siła Lugosa Sinego zwiększyła się z 7 do 8.
  • Siła Drakkara Bojowego zwiększyła się z 6 do 7.
  • Siła Łucznika Klanu Brokvar zwiększyła się z 7 do 8.
  • Siła Wojownika Klanu An Craite zwiększyła się z 10 do 11.
  • Siła Łowcy Klanu Brokvar zwiększyła się z 5 do 6.
  • Siła Topornika Klanu Tuirseach zwiększyła się z 4 do 5.

KRÓLESTWA PÓŁNOCY

  • Taran będzie teraz ranił wrogów o 2 (zamiast o 3). Jeśli cel zostanie zniszczony, zrani innego wroga o 3 (zamiast o 2.)
  • Komandos Niebieskich Pasów zostanie teraz zagrany z talii tylko wtedy, gdy na planszy pojawi się inny temerski Sojusznik o sile równej sile Komandosa Niebieskich Pasów.
  • Shani będzie teraz dodawać 2 punkty pancerza wskrzeszonej Jednostce (zamiast 5).
  • Książę Stennis otrzyma teraz 3 punkty Pancerza (zamiast 5).
  • Nenneke pozwoli teraz na przeniesienie jednostek z własnego cmentarza gracza do jego talii.
  • Siła Foltesta zwiększyła się z 4 do 5.
  • Siła Djikstry zwiększyła się z 3 do 4.
  • Siła Ciężkiej Jazdy Burej Chorągwi zmniejszyła się z 8 do 7.
  • Siła Rębacza z Crinfrid zwiększyła się z 4 do 5.

SCOIA’TAEL

  • Francesca została oznaczona jako Mag.
  • Siła Krasnoluda trapera zmniejszyła się z 8 do 7.

NILFGAARD

  • Siła Morvrana Voorhisa zwiększyła się z 6 do 7.
  • Siła Emhyra var Emreis zwiększyła się z 6 do 7.
  • Siła Tibora Eggebrachta zwiększyła się z 8 do 10.
  • Siła Konnicy Dywizji Alba zwiększyła się z 3 do 4.
Karty będzie można zniszczyć za zwiększoną ilość Fragmentów kart:
  • Taran
  • Komandos Niebieskich Pasów
  • Dijkstra
  • Ciężka Jazda Burej Chorągwi
  • Krasnolud traper
  • Niszczące Gradobicie Merigold
  • Nenneke
  • Książę Stennis
  • Odnowa
  • Shani

Źródło: https://playgwent.com/pl/news/8351/zwinne-jednostki-nowa-aktualizacja-do-gwinta-juz-dostepna