Wiedźmińskie

Siedliszcze

Gwint: Wiedźmińska Gra Karciana – hotfix już dostępny!

Hotfix do gwinta już dostępny

CD Projekt Red wydało hotfix do Gwinta, w którym przede wszystkim ma na celu drobne zmiany w balansie frakcji Scoia’tael i Skellige oraz naprawieniu błędów utrudniających rozgrywkę.

Pod koniec ubiegłego tygodnia Gwint: Wiedźmińska Gra Karciana otrzymał kolejną aktualizację, wprowadzającą konkretne zmiany do systemu rozgrywki, z których niemałym zaskoczeniem są te dotyczące złotych kart. Więcej na temat patcha przeczytacie w jednym z naszych poprzednich newsów. Oprócz tego, informowaliśmy także o przełożeniu startu oficjalnego sezonu esportowego Gwinta, czyli Pro Ladder, spowodowanego chęcią jak najlepszego dopracowania mechaniki zanim gracze przystąpią do rywalizacji – newsa znajdziecie w tym miejscu.

Dziś widzimy, że w kilku aspektach, zaktualizowany niedawno Gwint rzeczywiście wymaga poprawek do balansu, gdyż kilkanaście godzin temu twórcy wypuścili kolejny hotfix. Oto rozpiska zmian w aktualizacji, która została udostępniona na oficjalnej stronie gry.

W ciągu 3 dni od wejścia aktualizacji, niektóre zmienione karty będzie można zniszczyć za zwiększoną ilość Fragmentów kart (szczegóły poniżej):

  • Agitator Scoia’tael
  • Iris
  • Kambi
  • Morenn
  • Wiedzący
  • Trzesięnie Ziemi Stammelforda
  • Krąg Przywołań
  • Oficer Vrihedd
  • Elfi Tancerz Ostrzy
Po zniszczeniu jednej z powyższych kart, gracze otrzymają ilość Fragmentów kart oraz Pyłu meteorytowego potrzebną do stworzenia karty o tej samej wartości.

Pełna lista zmian:
Neutralne

  • Krąg Przywołań od teraz posiada słowo kluczowe Fatum.
  • Trzęsienie Ziemi Stammelforda od teraz przywołuje jednego Pomniejszego Strażnika.
  • Umiejętność Iris została zmieniona na: Zemsta: wzmocnij 5 jednostek po przeciwnej stronie o 5.
Skellige
  • Weteran Klanu Tuirseach od teraz aktywuje umiejętność „weteran” pozostałych Weteranów Klanu Tuirseach.
  • Wróg przeniesiony przez Drakkar Wielorybników otrzyma obrażenia od wszystkich jednostek na rzędzie do którego został przenesiony, wliczając siebie.
  • Siła Toporników Klanu Tuirseach zwiększyła się z 3 do 4.
  • Siła Zielarki zwiększyła się z 1 do 2.
  • Kambi jest teraz jednostką nielojalną.
  • Kmbi od teraz będzie przywoływac Hemdalla po swojej stronie.
  • Harald Chromy od teraz przy Rozmieszczeniu będzie ranił jednostki w przeciwnym rzędzie o 2.
  • Siła Haralda Chromego zmniejszyła się z 6 do 5.
Scoia’tael
  • Wiedzący od teraz uruchamia fatum karty, którą wskrzesza.
  • Wiedzący nie będzie zwiększał swojej siły w momencie gdy jednostki w talii są wzamacniane.
  • Siła Morenn zmniejszyła się z 8 do 7.
  • Siła Agitatora Scoia’tael zmniejszyła się z 3 do 2.
  • Siła Elfiego Tancerza Ostrzy zmniejszyła się z 4 do 3.
  • Oficer Vrihedd będzie wzmacniał się o siłę bazową karty wymienianej, zamiast siły bazowej karty dobieranej.
  • Siła Oficera Vrihedd zmniejszyła się z 6 do 4.
Poprawki
  • Naprawiono opisy kart w lokalizowanych wersjach.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że Aeromancja przywoływała suszę.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że siła Kuroliszka nie zwiększała się po zagraniu Triss: Zaklęcie Motyli i Yennefer: Klątwy.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że Ithlinne Aegli posiadała tag Agent będąc jednostką Lojalną.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że umiejętność Saskii nie aktywowała się, gdy mieliśmy mniej niż 2 karty w ręce i/lub mniej niż 2 brązowe karty w talii.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że Morenn aktywowała się w momencie, gdy gracze spasowali.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że gracze nie mogli kupować beczek z kartami.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że Jotunn mógł przenosić nieodkryte karty zasadzki.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że Ciężka Jazda Burej Chorągwi mogła zabrać samej sobie pancerz.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że Kejran nie wzmacniał się o 8, gdy zakryta karta Toruviel była jedynym celem do pożarcia.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że umiejętność Krzywego Zwierciadła Bekkera aktywowała się podwójnie, gdy najsilniejsza jednostka posiadała więcej niż 20 pkt siły.