Wiedźmińskie

Siedliszcze

Najnowsza aktualizacja do Gwinta już dostępna

W ubiegłym tygodniu dostaliśmy do zabawy zupełnie nową frakcję –  Nilfgaard oraz zaserwowano nam sporą ilość zmian zarówno mechanicznych jak i w umiejętnościach niektórych kart. CD Projekt nie zwalnia jednak tempa i cały czas dba o to, by dostarczyć nam produkt jak najlepszej jakości, czego efektem jest najnowsza aktualizacja do Gwinta. W jeszcze ciepłym hotfixie Redzi skupiają się na balansie gry oraz wprowadzeniu kluczowych poprawek w mechanice odkrywania kart.

 

 

Pełna lista zmian:

Neutralne
Siła Avallacha zmieniona z 6 na 8.
Róg dowódcy teraz dodaje +4 na rząd
Umiejętność Triss Merigold może oddziaływać też na nasze jednostki.

Potwory
Siła Starożytnego Mglaka zmieniona z 6 do 5.
Siły Wiedźm z Krzywuchowych Moczarów zostały zmienione na 7,8,7.
Siła Sukkuba została zmieniona z 10 na 8.
Siła Vran Wojownika została zmieniona z 5 na 6.
Sukkub przenosi jednostki tylko na przeciwny rząd. Nie ma możliwości wyboru rzędu.
Vran Wojownik nie będzie już niszczył jednostki od razu po zagraniu.

Skellige
Król Bran odrzuca teraz trzy karty i dodaje +1 do siły bazowej.
Svanrige najpierw dobiera a później odrzuca kartę.
Siła Draig Bon Duh zmieniona na 4.
Siła Draig Bon Duh nie jest już kartą nieustępliwą.
Zmiana umiejętności Draig Bon Duh: Dodaj 3 pkt siły dwóm (niezłotym) jednostkom w twoim cmentarzu.
Siła Płatnerza Kalnu Tordarroch została zmieniona z 6 na 5.
Topornik Klanu Tuirseach otrzymuje teraz +1 siły za osłabione jednostki po stronie przeciwnika.
Myszowór najpierw dobiera dwie karty i później odrzuca dwie.

Królestwa Północy
Kadweński Inżynier Oblężniczy może być położony tylko na rząd maszyn oblężniczych.
Karta Posiłki może zostać użyta na wszystkie brązowe karty, nawet jeśli nie posiadamy kopii jednostki w talii.
Scoia’tael
Umiejętność karty Dennis Cranmer aktywuje się po jednej turze.
Nilfgaard
Brygada Impera otrzymuje punkty siły za każdą nielojalną jednostkę po stronie przeciwnika.
Zdrada zwiększa siłę przeniesionej jednostki o 8.
Siła Mangoneli zmieniona z 4 na 6.
Zwiadowcy otrzymują teraz +1 do siły bez względu gdzie się znajdują.
Siła Zwiadowców zmieniona z 5 na 4.
Brygada Nauzicaa zmniejsza siłę nielojalnej jednostki o 4.
Brygada Impera otrzymuje +3 za każdą nielojalną jednostkę po stronie przeciwnika.
Siła Sweersa została zmieniona z 7 na 8.
Siła Vanhemara została zmieniona z 7 na 8.
Siła Strażnika przywołanego przez Cynthie została zmieniona z 8 na 6.
Siła Menno Coehoorna została zmieniona z 9 na 10
Siła Xarthisius została zmieniona z 9 na 11.
Umiejętność dowódcy Morvrana Voorhisa nie będzie tasowała talii.

Zmiany/Poprawki
Naprawiono błąd, który powodował, że umiejętność Wzmocnionego Trebusza odliczała się po trafieniu karty na cmentarz.
Naprawiono błąd, który powodował, że Regis nie zmieniał się w Wampira po zejściu z pola bitwy.
Naprawiono rzadki błąd, który powodował, że Zdrada zagrana na Cantarelle z zmniejszoną siłą niszczyło tą jednostkę.
Tibor Eggebracht otrzymuje teraz bazową siłe przy zwiększeniu i wraca do siły bazowej po tym jak trafia na cmentarz
Naprawiono błąd, który powodował, że Płotka i Mglaki nie wracały na stół po wcześniejszym użyciu blokady.
Naprawiono błąd, który powodował, że Pavetta niszczyła siebie po użyciu Podwójnego Krzyża Alzura.
Naprawiono błąd, który powodował, że Topornik Klanu Tuirseach otrzymywał znaczącą liczbę punktów po użyciu Bomby Dwimerytowej
Umiejętność Topornika Klanu Tuirseach nie będzie aktywowana przy efektach pożerania lub przywracania siły jednostek.
Umiejętność Topornika Klanu Tuirseach będzie aktywowana tylko przy osłabieniu jednostek przeciwnika.
Naprawiono błąd, który powodował, że umiejętność frakcyjna Skellige nie działała poprawnie na Morkvarga.
Naprawiono błąd, który powodował, że Ele’yas otrzymywał punkty za Neofitów przesuniętych przez Utopców lub Geralta: Aard.
Pogoda będzie prawidłowo oddziaływała na zasadzki.
Morkvarg nie będzie już otrzymywał dowolnej siły po tym jak był pod wpływem pogody a następnie został wskrzeszony.
Harpie nie będą już tworzyły kopii Jaj gdy zostaną przeniesione przez Geralta Aard.
Naprawiono błąd, który powodował, że umiejętność Ceallacha aktywowała się trzy razy po użyciu umiejętności dowódcy Jana Calveita.
Naprawiono błąd, który powodował, że Bomba Dwimerytowa przywracała jednostki do siły bazowej omijając pogodę.
Naprawiono opis Jana Calveita.
Umiejętność Kłobuka aktywuje się po 1 turze.
Naprawiono opis Skjalla: Zmniejsz siłę tej jednostki o 2 zamiast 3.
Naprawiono błędne opisy kart.