Wiedźmińskie

Siedliszcze

Wiedźmin 3 – Modyfikacje: Grafika i audio

Przedstawiamy listę wybranych modyfikacji do gry Wiedźmin 3: Dziki Gon, które zmieniają audiowizualną stronę gry. 

Grafika:

Absolute Prerelease ReShade 

autor: mikeywander

Reshade stworzony z myślą o Super Turbo Lighting Mod oraz Wiedzmin Lighting Mod.

The Witcher 3 HD Reworked Project

autor: Halk Hogan PL

Ogromny projekt, którego autor stopniowo modyfikuje aktualne modele z gry przerabiając je na tekstury wyższej rozdzielczości. Modyfikacja obejmuje obecnie m.in. skały, drzewa, pniaki, drewniane skrzynie, worki, meble, futra oraz niektóre podłoża i podłogi. Mod wymaga naturalnie potężnych podzespołów komputera.

Super Turbo Lighting Mod

autor: essenthy

Modyfikacja stworzona przez essenthy znacząco zmienia oświetlenie gry przybliżając je do stanu z gameplayu z targów E3 2014. Mod wpływa m.in. na zredukowanie mgły, zwiększenie dystansu renderowania obiektów oraz zmienienie refleksów wody. Na szczególną uwagę zasługują zmiany poczynione na Krzywuchowych Moczarach, Wyspach Skellige oraz Novigradzie.

Supreme to Extreme Graphics Options

autor: firemanaf

Dzięki poszerzeniu ustawień graficznych o nowe opcje, gra może stać się jeszcze ładniejsza niż na ustawieniach Ultra.

E3 2017 – The True Wild Hunt (STLM 3.1 and Clear Lighting for Toussaint)

autor: BeardedWonder95

Reshade zrobiony pod modyfikację STLM oraz Wiedzmin Lighting Mod, stylistyka inspirowana jest Wiedźminem 2 oraz gameplayem z targów E3 2014. Zmienia barwy na bardziej stonowane oraz chłodne.

Wiedzmin Lighting Mod

autor: Mishikedman

Mod zmieniający oświetlenie, który został stworzony na bazie STLM. Autor naniósł swoje własne zmiany i poprawki.

Grim Lighting

autor: vinh1998

Nowy system oświetlenia sprawia, że strona wizualna gry staje się bardziej ponura i mroczna. Zwiększona zostaje także mgła.

Atmospheric Nights

autor: olegkuz1997

Dzięki tej modyfikacji możemy dostosować ciemność nocy do naszego widzimisię.

Extended View Distance

Autor usuwa mgłę zachowując przy tym oryginalne oświetlenie gry.

autor: CertainlyStenchy

Increased LOD

autor: sjbox

Mod zwiększa zasięg rysowania obiektów oraz ogranicza ilość mgły zasłaniającej krajobraz.

Improved Sign effects

autor: Lunayah

Usprawnia wizualną stronę znaków Aard i Igni, ich działanie jest z nim o wiele bardziej intensywne.

Realistic Weather

autor: Wzol

Modyfikacja skupia się na urealistycznieniu warunków pogodowych w grze. Poprawie ulegają m.in. deszcze, mgły oraz opady śniegu na Skellige.

Weather Enhanced

autor: shaedhen

Twórca postanowił zwiększyć wachlarz warunków pogodowych i ich częstotliwość występowania w grze. Co więcej każdy region ma specjalnie przygotowany zestaw warunków pogodowych, np. duże sztormy występują jedynie na Skellige. Autor zaleca używać modyfikacji z STLM.

No Dirty Lens Effect

autour: RumenWest

Modyfikacja usuwa z gry efekt “brudnej soczewki” powodowany przez światło.

Remove Screen Water Droplets Effect

autor: FPSRazR

Usuwa efekt pojawiania się na ekranie kropelek wody m.in. podczas deszczu.

Volumetric clouds over Skellige

autor: GMSBSGhost

Nad Skellige pojawiają się wolumetryczne chmury.

Beautiful Rocks Mod 

autor: Boostin4kix 

Tekstury oraz geometria modeli skał w grze ulegają znacznej poprawie.

Beautiful Grass Mod 

autor: Boostin4kix

Modyfikacja zmienia wygląd trawy w Białym Sadzie, Velen i na Skellige, diametralnie podnosząc jakość roślinności w grze.

Na tej stronie znajdziecie za to wiele różnych Reshade’ów, które wpływają wyłącznie kolorystykę gry.

AUDIO:

Familiar Music Replacement

autor: Mezziaz

Do ścieżki dźwiękowej powracają znane z poprzednich odsłon Wiedźmina aranżacje muzyczne. Autor podmienił prawie 40 utworów, używając takich tytułów jak: „Rzeka życia”, „Brzeg” czy „A Nearly Peaceful Place”.